|
Контакт |
АДРЕСА
Mushref area, sector W31
Al Rafee street
Villa number 06
(opposite of Novotel hotel)
АМБАСАДА РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ
Телефон: +971 2 447 6 444
Факс: +971 2 447 4 411
Е-mail:
srb.emb.uae@mfa.rs
consular.abudhabi@mfa.rs
КАНЦЕЛАРИЈА ИЗАСЛАНИКА ОДБРАНЕ
Телефон: +971 2 447 6 444
Факс: +971 2 447 4 411
E-mail: srbdao.ae@da.mod.gov.rs
|
Радно време
Од понедељка до петка: 09:00ч - 16:00ч
Рад са странкама*
Понедељак, уторак и четвртак: 09:00ч - 14:00ч
*осим у време празника.
За подношење захтева за добијање нове путне исправе као и свих осталих конзуларних радњи молимо да претходно закажете термин кликом на еКонзулат линк, који се налази испод.
За сва питања везана за конзуларно одељење Амбасаде, молимо пошаљите и маил на
consular.abudhabi@mfa.rs
Све информације се добијају само упитом на е маил.
Број дежурног мобилног телефона само за хитне случајеве
(случај смрти, несреће, хапшења, крађе и сл.)
16ч - 08ч +971 545067972
МОЛИМО ВАС ДА НЕ КОРИСТИТЕ БРОЈ ЗА УПИТЕ ЗА КОНЗУЛАРНА ПИТАЊА.
Званични твитер налог Амбасаде
|
|
|
|
|
|
|
ИСТРАЖИВАЊЕ о држављанима Републике Србије који живе у иностранству |
01.10.2022.
Републички завод за статистику, у периоду од 1. до 31. октобра 2022. године, спроводи: „Истраживање о држављанима Републике Србије који живе у иностранству“.
Позивамо држављане Републике Србије који, са свим члановима свог домаћинства или као самачко домаћинство, живе у иностранству да учествују у истраживању. Сврха спровођења овог истраживања јесте да добијемо што потпунију слику о бројности и основним демографским, миграторним, образовним карактеристикама наших грађана у иностранству.
Уколико желите да учествујете у истраживању, потребно је да се региструјете и попуните Упитник.
Напомена: Попис становништва, домаћинстава и станова 2022. године спроводи се у Републици Србији од 1. до 31. октобра 2022. годинe само на територији Републике Србије. У попису се прикупљају подаци и о члановима домаћинства који се у време пописа налазе у иностранству (школују се, раде или бораве у иностранству из других разлога). За та лица податке дају чланови њихових домаћинстава у Републици Србији. |
|
ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ - ПОСЕБАН РЕЖИМ РАДА KОНЗУЛАРНОГ ОДЕЉЕЊА АМБАСАДЕ УСЛЕД ПАНДЕМИЈЕ KОРОНА ВИРУСА |
У складу са одлуком Министарства спољних послова Републике Србије, а у светлу актуелне ситуације у вези са корона вирусом у УАЕ и потребе за предузимањем додатних мера у циљу спречавања ширења и сузбијања Covid-19, Kонзуларно одељење Амбасаде Републике Србије у Абу Дабију ће, почевши од недеље, 15. марта 2020. године до даљњег, радити са странкама по посебном режиму:
• Kонзуларно одељење ће странке примати само уколико су претходно заказали термин.
• Термини се заказују минимум два дана унапред, путем имејла: consular.abudhabi@mfa.rs
• Kонзуларно одељење неће примати странке које се претходно нису најавиле и добиле потврду Kонзуларног одељења да ће им бити омогућен пријем.
Ове мере биће на снази све док траје акутна опасност од заразе и док Министарство спољних послова Републике Србије не стави ове мере ван снаге. О њиховом стављању ван снаге грађани ће бити обавештени путем интернет странице конзулата.
О мерама које је Република Србија предузела са циљем спречавања ширења заразе изазване вирусом Covid-19, можете се информисати на сајту Владе Републике Србије: https://www.srbija.gov.rs/ и Министарства здравља Републике Србије: https://covid19.rs/
Амбасада Републике Србије у Абу Дабију захваљује на разумевању и сарадњи. Амбасада ће наставити да прати ситуацију у погледу епидемије коронавируса у УАЕ и вратиће се редовном режиму рада чим се ситуација поправи.
|
|
|
|
|
|
Oтварање књиге жалости |
Поводом трагедије која се догодила јутрос у Новом Саду, када је погинуло најмање 13, а повређено више од 30 лица у паду надстрешнице на улазу у железничку станицу, Влада Републике Србије је прогласила суботу, 02. новембар 2024. године за Дан жалости.
У Амбасади Републике Србије у Абу Дабију, биће отворена књига жалости у недељу 03.11.2024. године од 10.00 до 17.00 часова .
Изјаве саучешћа могу се послати и електронским путем на мејл адресу srb.emb.uae@mfa.rs
|
|
Одлука о расписивању ванредних избора за посланике Народне скупштине |
Председник Републике Србије Александар Вучић донео је одлуку о расписивању ванредних избора за посланике Народне скупштине, који ће бити одржани 17. децембра 2023. године.
Обавештавају се бирачи који имају боравиште у иностранству да преко дипломатско-конзуларног представништва Републике Србије, најкасније пет дана пре дана закључења јединственог бирачког списка (до 25. новембра 2023. године у поноћ по локалном времену у Србији), могу поднети захтев да се у јединствени бирачки списак упише податак да ће на предстојећим изборима гласати у иностранству.
За више информација посетите
https://mduls.gov.rs/obavestenja/ministarstvo-drzevne-uprave-i-lokalne-samouprave-obavestava-birace-koji-imaju-boraviste-u-inostranstvu-o-ostvarivanju-birackog-prava-na-izborima-koji-ce-biti-odrzani-17-decembra-2023-godine/.
ПРИЈАВЕ СЕ ШАЉУ ИСКЉУЧИВО НА Е МАИЛ
srb.emb.uae@mfa.rs
Држављани Републике Србије могу на основу ЈМБГ и броја пасоша или личне карте и сами електронским путем проверити да ли су уписани у Јединствени бирачки списак преко сајта МДУЛС, односно следећег линка:
https://upit.birackispisak.gov.rs/
Лице које је држављанин Републике Србије и има пребивалиште у Републици Србији а није уписано у јединствени бирачки списак, неопходно је да поднесе захтев за упис у ЈБС (на територији УАЕ захтев је могуће поднети преко Амбасаде Републике Србије у Абу Дабију), како би исти био обрађен у оквиру система ЈБС. Пошто захтев буде решен, односно надлежни орган донесе решење о упису у ЈБС, онда се обрађује и захтев за гласање у иностранству.
Захтев за упис у ЈБС се може поднети и директно преко портала еУправе уколико лице има налог на порталу eУправе и истом приступа квалификованим електронским сертификатом или путем мобилне апликације ConsentID.
Уз захтев за гласање у иностранству, потребно је приложити копију важеће личне карте или пасоша. Уколико је лична карта са чипом, пожељно је да подносилац захтева приложи копију очитане личне карте, уколико је поседује. То је од значаја због увида у адресу пребивалишта лица које подноси захтев.
|
|
|
|
|